27 aprilie 2010

Recomand aceasta serie

Death Note - Desu Nōto - デスノート

            Un coleg de camera s-a uitat aproape la toata seria fara sa se opreasca. Un altul a vazut toate episoadele in cateva zile iar eu o sa le vad in curand a 2-a oara.
             Oricate thrillere, filme cu detectivi, filme psihologice, oricate filme cu intorsaturi neasteptate de situatie ai vazut, asta oricum o sa te uimeasca.
Este foarte greu sa banuiesti ce urmeaza sa se intample. Tot scenariul este incredibil de bine gandit, iar suspansul este la el acasa. 
               Este vorba despre un student stralucit care da peste un caiet cu ajutorul caruia poate sa omoare pe oricine vede doar scriindu-i numele in el. Dupa asta incepe un omor  in masa printre criminalii din inchisori. Pentru a descoperi ce se intampla, politia colaboreaza cu un detectiv cu aspect de emo , cu metode foarte ciudate de investigare, dar care este extraordinar de inteligent. In mare parte seria este despre un joc de-a soarecele si pisica intre student si detectiv, iar mandoi surprind cu inteligenta lor. Chiar daca studentul este oarecum personajul negativ mereu mi-am dorit sa triumfe.
              S-au facut 3 filme dupa aceasta animatie, dar nu ma risc sa ma uit la ele, pentru ca nu vreau sa-mi schimbe deloc senzatiile si impresiile pe care mi le-au provocat seria.


1 Comentarii:

Todoran-Rares Daniel Nicolae spunea...

interesant
http://www.animationmagazine.eu/

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.