1 iulie 2010

Beau 3 beri si le vomit pe tine

--Colegul meu Minciuna a avut de sustinut ultimul examen la Politehnica, la Echipamente de distributie a energiei electrice.
--Dupa ce s-a terminat examenul profesorul a trecut un coleg, iar pe Minciuna si un alt coleg a vrut sa-i asculte, pentru ca nu facusera suficient in examen.
--Cand a inceput sa-i asculte, domnul(mafiozul) Minciuna a facut urmatoarea remarca, pe care am sa incerc sa o reproduc cu cat mai multa acuratete din ce am auzit:
--"Trebuie sa ne treceti domn profesor, ca este ultima mea restanta si trebuie sa intru in licenta. Eu am avut de pregatit o lucrare de disertatie la ASE si nu am avut timp sa invat."
--la care profesorul:
  • "Bah tu cu d'astea vi la mine ?! Ce ma intereseaza pe mine ?! Ba, beau trei beri si le vomit pe tine !"
--Dupa ce am auzit asta a trebuit sa intru in discutie cu el si sa-l agit putin, dar se cenzureaza fraierul, evita sa mai spuna prosti pentru ca stie ca-l postez.
  • Paul Minciuna: eu nu am cum sa ii pun lacat unuia sa nu dea o replica
  • Paul Minciuna: nu a trecut pe nimeni din mila
  • Paul Minciuna: din mila te-a trecut pe tine
  • Paul Minciuna: 5 e de mila
  • Paul Minciuna: eu nu am luat 5
  • Paul Minciuna: iti arat carnetu diseara
Pe mine m-a trecut din mila, dar cum de nu a fost necesar sa ma bage si pe mine la subiect suplimentar ?! Cred ca nu a avut suficienta mila.
Ar fi fost culmea sa pice dupa ce ca le-a dat cartea in mana sa se foloseasca de ea.

Wavey: sti ce este cel mai naspa in legatura cu tine
Wavey: ca nu iti dai seama ca esti prost
Wavey: asta este culmea ce-a mai inalta a prostiei
  • Paul Minciuna: stii ce nu iti dai tu seama
Wavey: si tu esti kiar in varf
Wavey: daca esti prost si te crezi inteligent
Wavey: atunci nu mai ai scapare
  • Paul Minciuna: ca tu nu ai facut nimic
  • Paul Minciuna: nu esti in stare de nimic cu nimeni
  • Paul Minciuna: eu am rezultate
  • Paul Minciuna: tu p**a
Wavey: ce rezultate ai tu ma ?
  • Paul Minciuna: uite de ex
  • Paul Minciuna: faza cu fac
  • Paul Minciuna: eu in 4 ani terminasem ase
  • Paul Minciuna: si 3 ani de poli
  • Paul Minciuna: si 1 un an de master
  • Paul Minciuna: tu in aceeasi per
  • Paul Minciuna: termini politehnica si atat
  • Paul Minciuna: bine
  • Paul Minciuna: romano-americana fara licenta
  • Paul Minciuna: probabil
Wavey: c***e eu nu am vrut ase, esti terminat in plm, dar ce am vrut am terminat,
si esti in plm mai mare cu un an ca mine ratatule, (de fapt 2)
nu ai terminat in 4 ani ci in 5
Wavey: gandeste-te mai bine
...
Wavey: toata lumea rade de faza asta
  • Paul Minciuna: ma pis pe lume sincer
  • Paul Minciuna: si le trag la m**e la toti
  • Paul Minciuna: de la un cap la altu
  • Paul Minciuna: nu ma intereseaza
Wavey: si lumea pe tine
Wavey: te-ai scos
Wavey: :)
  • Paul Minciuna: trebuie mai intai sa poata
  • Paul Minciuna::)
Wavey: lumea se pisa de mult pe tine
Wavey: numai ca nu vezi
  • Paul Minciuna: nu ma intereseaza
  • Paul Minciuna: pt mine ratatii fac parte din plebe
Wavey: deci si tu la fel
Wavey: ?
Wavey: ;))
  • Paul Minciuna: iar plebea e partea de populatie care nu conteaza
  • Paul Minciuna: eu nu
...
Wavey: sunt curios
Wavey: cine plm
Wavey: se leaga cu tine
Wavey: la cap sa te angajeze
Wavey: :))
  • Paul Minciuna: ai sa vezi cand tu o sa fii maturator pe la rebu sau rosal
  • Paul Minciuna: si eu mare director
  • Paul Minciuna: vb atunci
Wavey: mare director
Wavey: :))
Wavey: =))
Wavey: unde ma in canalizare printre bosketari ?
  • Paul Minciuna: bai m**e
  • Paul Minciuna: luami-ai mortii la dans
  • Paul Minciuna: tu nu reprezinti nimic
  • Paul Minciuna: tu nu intelegi asta
  • Paul Minciuna: esti NIMENI pe acolo
  • Paul Minciuna: eu vin acum si iti dau una in freza
  • Paul Minciuna: si nu sare nimeni pt tine
  • Paul Minciuna: asta nu pricepi
  • Paul Minciuna: si ma refer la pers care conteaza

3 Comentarii:

Plebea spunea...

Intrebare: Ce-i dam lu' fatalaul de minciuna?

Raspuns: Muieeeeeee

Virusel spunea...

Bai mie mi-e frica de Minciuna_Gogonata. Nu mai fac misto de el ca poate vine de imi arde una in freza si nu sare nimeni pt mine.

Anonim spunea...

Wtf..this is a lame conversation!Get it down!or..press DELETE..gently!And start writting real content!Period. PS: But I liked the "teacher" part.That shouldn't be erased.;)

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.