28 februarie 2011

Romania te iubesc !

         Prima postare facuta din afara Bucurestiului, din Targu-Mures,unde sunt in deplasare de serviciu (unde totul e minunat, cazarea = nota zece, pacat ca jobul este de tot rahatul, din anumite puncte de vedere).
Am plecat cu avionul de pe Otopeni, iar in aeroport se afla echipa de fotbal CFR, iar la un moment dat un jucator (habar n-am cum se numeste si cu cine au jucat) zice: " Bah, daca ii bateam era mare bulan..."...ma gandesc ca poate e amuzant pt cineva asta.
         In fine, am deviat de la ce vroiam de fapt sa spun,si anume ca inainte sa plec am vazut pe Pro Tv o parte din emisiunea "Romania te iubesc !". Este a doua oara cand vad aceasta emisiune si imi pare rau ca nu reusesc sa o vad mai des. Sunt foarte putine chestii la tv in prezent, mai ales pe posturile romanesti, pt care se merita sa investesti timpul, dar emisiunea asta chiar merita. Prima data cand am vazut emisiunea ca subiect a fost dezmembrarea combinatelor din Romania si vanzarea acestora ca fier vechi, iar in episodul pe care l-am vazut duminica subiectul a fost furtul de lemne din padurile Romaniei si cat de rahat este justitia la noi in tara. Nu mai bat campii, iti spun doar ca emisiunea este geniala si chiar merita sa te uiti.

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.