3 aprilie 2011

Recomand acest film

Sucker Punch

Prin iulie anul trecut am avut o postare cu trailer-ul acestui film in care scriam ca "ar putea sa fie o mare porcarie". Ei bine, in seara asta l-am vazut impreuna cu niste prieteni. Unul dintre ei a spus ca a fost plictisitor, altul ca se astepta la mai mult de la final, iar altcineva ca nu a avut final si ca este cel mai prost film pe care l-a vazut la cinema.

Eu zic ca este un film foarte bun si ca este foarte subapreciat (nota 6,7 pe IMDB). Acesta si Limitless sunt cele mai bune filme care ruleaza acum, si care au o actrita comuna (Abbie Cornish). Am plecat de la cinema cu o stare foarte placuta de pe urma vizionarii, ceea ce apreciez cel mai mult la un film.
Pe scurt, este vorba despre o fata care ramane orfana si ajunge la ospiciu unde traieste in 3 "lumi" diferite: realitatea, felul in care isi inchipuie realitatea si imaginatia ei. Aceasta gaseste alte tipe la ospiciu cu care incearca sa evadeze.

Filmul este plin de actiune, care se petrece in mare parte in imaginatia fetei (loc in care se poate intampla orice, unde nu poti spune despre ceva ca este exagerat, cum a insinuat cineva despre actiunea filmului, cineva care probabil nu a inteles nimic). Are un final frumos si surprinzator, ceea ce este de apreciat. Pe langa asta sunt si cateva fete superbe :D

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.