21 februarie 2010

asa sunt eu, ...credeam

             Credeam ca stiu ce inseamna esecul, dezamagirea, si totate celelalte rahaturi de genul. Credeam ca am ceva experienta in domeniu si am capatat putina imunitate. Se pare insa ca sunt o gramada de lucruri oribile care inca mi se pot intampla, care inca ma pot afecta, si inca foarte tare. Pentru cateva clipe am fost surprins, ma gandeam la o gramada de chestii care ar fi putut sa se intample, mai putin la ce s-a intamplat, dar pana la urma este vorba despre mine...se poate intampla orice in cazul asta.
Incepusem sa cred ca sunt barbat, dar nu este asa...
M-am saturat ! de fiecare data pentru mine trebuie sa fie greu si trebuie sa trec printr-o gramada de cacaturi. Ceva foarte frumos, ceva care ma face foarte fericit, vine la pachet cu o gramada de suferinta. Incepe sa devina un lucru obisnuit. Si in ciuda faptului ca, aproape sigur, nu mai exista nicio posibilitate, nu am ce sa fac, nu am de ce sa ma leg...continui sa sper. Asta nu face decat sa prelungeasca durerea, dar nu pot altfel...asa sunt eu.

E trist, dar ai dreptate..."Intr-o relatie nu este de ajuns sa existe dragoste pentru ca totul sa mearga bine."

Mi-e destul de greu sa mai cred in ceva.Tot ce mi-au ramas sunt sperante desarte

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.