13 februarie 2010

Greșesc

  • 1.       azi m-am enervat foarte tare cand prietenul meu, Paul, Paul Minciuna ;)), mi-a spus ca a dat din nou un examen pe care l-a picat, pe care l-am picat si eu si multi alti colegi, si l-a trecut. M-as fi suparat foarte tare chiar daca era altcineva in locul lui, dar a fost mai intensa treaba in situatia asta.
  • mereu am urat fazele de genul asta...nedreptatea si avantajarea nedreapta a unor persoane. Treburile astea sunt in top 5 lucruri care le urasc cel mai mult.
  • la un anumit nivel il admir pe Paul pentru ca se descurca, pana la urma scopul scuza mijloacele. Eu nu as fi in stare sa fac asa ceva, nu imi sta in caracter. Cand pic un examen primul lucru pe care il fac este sa incerc sa ma impac cu ideea, si asta nu numai in situatia examenelor. Nu sunt in stare sa fac ce face el, ca sa reusesc, sa dobandesc anumite lucruri. Ar fi un lucru bun ca nu imi plec capul si nu ma umilesc, dau rateu , dar raman cu demnitatea. Dar pana la urma ce fac cu demnitatea, cu ce raman daca nu ma umilesc, pe cand el este posibil sa reuseasca.
  • una peste alta, gresec atunci cand rad de el, cand ma enervez, chiar daca simt unele treburi, as face bine sa nu ma mai exteriorizez.
  • asta a spus Florin despre mine in seara asta si sunt de acord cu el, chiar daca a spus-o intr-un mod urat, ii dau dreptate.
  • pana la urma s-a dovedit ca Paul a facut bascalie de mine in legatura cu examenul, ne-am certat putin, dar in cele din urma a fost o seara reusita , cu baieti la bere.
  • 2           tot Paul imi spune, destul de des in ultima vreme, ca nu pot sa tin in mine anumite treburi si spun tot ce vorbesc cu el.
  • are dreptate, intr-o oarecare masura. Mi-e greu sa tin in mine unele lucruri, chiar daca stiu ca poate nu e bine sa le spun, stiu ca nu ar avea un efect negativ consistent faptul ca le-as spune si imi cam dau drumu la gura.  Asta nu este un lucru neaparat rau.
  • dar printre lucrurile astea pe care le spun, chiar daca nu are efect negativ faptul ca le spun, sunt si chestii care chiar nu ar trebui sa fiu deschis total in legatura cu ele. Asta se intampla insa pentru ca asa am fost mereu, am un caracter extravertit.
  • urasc enorm treaba asta in legatura cu mine si o sa incerc, cat pot, sa o schimb.

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.