17 septembrie 2010

Am revenit !

-...- Nu ca ar fi observat cineva, dar de ceva vreme nu am mai postat pe blog. Asta s-a intamplat pentru ca in vacanta am stat mai mult pe acasa, unde nu am calculator, pentru ca l-am lasat in Bucuresti, in ideea ca o sa stau aici, in ideea ca o sa-mi gasesc un job, in ideea ca nu o sa dau banii degeaba pe camin pentru vara, in toate eceste idei ce au ramas decat idei.

-...- Dar postez din nou, si am o noua tema pentru blog, cu care sper sa ma obisnuiesc cat mai repede pentru ca mi-a luat 3 zile pana m-am decis sa o aleg si parca nici acum nu sunt convins ca imi place mai mult decat altele. O sa mai treaca ceva timp pana o sa postez regulat pentru ca o sa mai fiu plecat o vreme pe acasa. Pe langa clipurile si imaginile pe care le postez o sa incerc sa scriu ceva mai mult si o sa incerc sa am ceva mai multe postari cu caracter personal, pentru ca unii mi-au spus ca scriu prea putin.

-...- De cand nu am postat nu s-au inamplat prea multe. Am devenit inginer...foarte tare. Este greu sa ai un job si sa termini la timp Politehnica, este si mai greu sa ai un job si sa termini la timp Politehnica si Romano-Americana, care de ceva vreme nu mai este chiar floare la ureche, dar dupa ce le-am terminat pe cele doua, cand vreau sa ma angajez, toata lumea cere experienta...super !
  • Numai prietenul Minciuna Paul are o gramada de oferte de joburi, pe care le refuza pentru ca nu sunt demne de standardele lui si tine sa ma sune constant sa se laude cu treaba asta. Mai nou astazi m-a sunat sa-mi spuna ca eu nu am niciun prieten care sa fi facut ceva remarcabil, spre deosebire de el care are o gramada cu joburi marfa cu salarii mari si valori materiale, ceea ce pentru el inseamna remarcabil. Apoi imi spune sa ma trezesc la realitate.Sper ca in viata sa existe altfel de lucruri remarcabile decat cele pe care le-a spus el.

-...- In vacanta am fost aproape o luna bolnav de pneumonie, prilej cu care mama mia ciuruit fundul cu o serie de injectii atat de dureroase incat ar fi facut deliciul oricarui masochist. Am terminat tratamentul si dupa o saptamana inca ma mai durea fundul. Cu ocazia asta nici nu am mai avut ocazia sa ma mai duc la munte sau la mare.

-...- Am avut "bucuria"de a sta o noapte cu o fata de la mine de la tara...sper sa fie ultima. O saptamana dupa ce am stat cu ea a trebuit sa mai adaug o spalare pe dinti zilnic. Nu-i de mirare ca la mine la magazin nu prea se vinde pasta de dinti.

-...- Dupa ce am petrecut cam 2 luni si ceva pe acasa, pe la tara, printre prietenii de acolo, am ajuns sa vorbesc cu cat mai multe jargoane specifice mediului, iar din 10 vorbe 7 sunt injuraturi, 9 sunt prosti, chestii aiurea, fara rost, iar 8 sunt vorbe pe care nu le asculta nimeni.

-...- Ar mai fi ceva de scris, de batut campii, de plictisit omul, dar tre sa ma apuc de invatat pentru master, ca de, nu strica inca putina scoala pentru nimic. Sunt sanse cam mici sa intru, avand in vedere ca luni este examenul si nu am invatat nimic. Daca nu intru sper sa ma angajez cat mai repede, pentru ca nu mai suport gandul ca traiesc ca un parazit pe langa ai mei.

-...- Dar inainte de invatat o bere pe terasa la P17 :))

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.