20 septembrie 2010

A trecut si asta

M-am agitat ca fraierul in legatura cu examenul pentru admitere la master.
M-am agitat in sensul ca m-am simtit vinovat pentru ca nu am invatatat cat a trebuit (adica deloc) si pana la urma totul a decurs destul de frumos. 

Abia astept sa intru in monotonie in ceea ce priveste momente de stres in genul acestuia. Intratul in monotonie ar presupune sa fiu la casa mea si sa ma intretin singur, sa nu mai depinda starile alor mei de rateurile pe care le dau eu, sa-mi cada totul mie in carca. In fiecare sesiune am fost ca o fetita in timpul menstruatiei. Nu am putut sa fac nimic pentru ca nu ma lasa constiinta sa pierd vremea facand alte lucruri in loc sa invat, insa nici nu invatam, pentru ca am un caracter dominat de o lene grava...poate nu e chiar asa...nu-mi dau seama :)). Stateam in pat, luam cursurile in mana, citeam o pagina, le lasam, dormeam, ma uitam la un film, ma jucam un joc, ascultam muzica, mai citeam o pagina, aceeasi pagina...
Abia astept sa scap !

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.