20 septembrie 2010

My stuf

Din cand in cand ma plictisesc tare, sau am impresia ca sunt inspirat, sau ca sa-mi enervez colegii de camera, sau...nush din ce divers motiv, imi fac de cap intr-un program de facut muzica. Programul este profesional, folosit inca de multi in industrie, dar eu folosesc numai chestiile de baza. Multi au impresia ca sunt facute deja bucati(loop-uri) cu tobele, sunetele iar eu decat le asez unele peste altele. Nu, eu folosesc decat sunete pe care le aranjez singur pe portativ. Nu ca as avea cunostinte muzicale, totul este facut dupa ureche. Sper sa nu-ti deranjeze prea mult urechile piesele astea 2. Ia in considerare faptul ca sunt necunoscator si sunt inca in faza de proiect :)

Wavey - Up 
Wavey - Seven5

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.