18 octombrie 2010

Aiurea

Aiurea cu munca....nu prea mai am timp sa postez pe blog, sau cel putin nu prea mai gasesc energie sa o fac. La inceput imi facea placere sa pun chestii care imi atrageau atentia si ma simteam foarte bine cand vedeam undeva la 40 de vizite pe zi, sau cateva mii in momentul in care imi era postat pe un site din afara. Acum o fac in urma unei autoimpuneri si parca mi-e greu sa mai gasesc placere, mi-e lene sa mai caut chestii, acum am undeva la 15 vizite pe zi, ma simt aiurea, parca am dezamagit pe cineva...
Dar pe cine rahat am dezamagit... pe nimeni :)
Una peste alta, bat campii aiurea, ca nici macar nu stiu ce simt, ce gandeasc :) sunt prea obosit. O sa postez in continuare, cand pot, chiar daca o sa am 0 vizite pe zi...

2 Comentarii:

Anonim spunea...

pe mine ma dezamagesti. acuma tre sa caut singur chestii amuzante

Wavey spunea...

o sa postez in continuare marius ;)

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.