12 octombrie 2010

Asta este

Acum nu multa vreme ma vaitam ca am facut facultatea degeaba, ca nu m-a chemat nimeni din domeniul inginerie la interviu.
Ei bine, bucurie mare, m-am angajat !
intr-un callcenter...
unde cred ca m-as fi putut angaja chiar si fara liceu.
unde sansele de promovare sunt aproape de 0, iar salariul este modest :).
Este ok pentru un student care sta in camin si vrea un castig in timpul facultatii, dar atat.
Nu sunt incantat deloc de gandurile ce-mi apar in legatura cu viitorul meu profesional si economic.

Ma bucur totusi ca este o atmosfera placuta la locul de munca, iar oamenii de acolo par de treaba si ma simt ok.
Mai astept putin, sa capat putina experienta aici, sa vad ce o sa se intample cu mine, apoi o sa incerc sa fac ceva, sa-mi fac singur banii, nu sa muncesc pentru altii si sa-mi dea cat vor sau pot ei si daca nu o sa reusesc asta... o sa incerc din nou :)

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.