3 octombrie 2010

O reclama idioata(geniala:)

Mai nou pe posturile tv ruleaza urmatoarele reclame (geniale)idioate. Nu stiu ce este in capul lor. (initial)Am prins o ura groaznica fata de aceste reclame. Cum sa fie ciocolata mai buna doar pt ca au inlocuit steagul Romaniei cu cel al Americii si cum sa mananc cu mandrie oriunde, doar pt ca acum au schimbat steagul, adica ei stiu ca noua ne este rusine ca suntem romani si ne-am mandri daca am fi americani...sau ceva de genu. Daca este pe bune reclama si chiar or sa faca un ambalaj ca acesta, sunt niste idioti. Eu personal sunt mandru ca sunt roman si nu mi-ar fi rusine sa mananc ceva romanesc, oriunde as fi.




Insa reclama pare a fi foarte tare, un pamflet. Atrage atentia spre spiritul nationalist al produsului, ca nu s-ar schimba orice ar fi, ca este un simbol romanesc si ca nu recurg la schimbarea designului pentru a atrage cumparatori, cum se intampla de multe ori cu alte produse.
Daca asa este(sper si cred) atunci jos palaria ROM. 

1 Comentarii:

bLinky spunea...

Basarabia e ROMania !!!

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.