23 octombrie 2010

Röyksopp

Una dintre formatiile mele preferate,Röyksopp, are un stil aparte, care provoaca stari foarte puternice(cel putin mie). Melodia aceasta inca imi provoaca fiori. Imi place la nebunie, iar videoclipul o adevarata capodopera(in conceptia mea).



Si aceasta imi provoaca un o stare de spirit foarte tare, de asemena videoclipul foarte emotionant. S-ar putea sa trebuiasca sa fi un fan al genului sa-ti placa asa ceva...eu nu merg exclusiv pe acest stil, dar imi place foarte aceasta formatie.



Iti recomand recomand Royksopp-Circuit Breaker, in care imbina mai multe stiluri foarte bine,Röyksopp - Only This Moment sau Röyksopp - So Easy., iar daca stilul nu te misca iti recomand orice ce iti place :)

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.