23 martie 2010

Changes In My Life

          Am reusit sa adaug ceva in viata de zi cu zi si anume ceva efort, ceva miscare, pentru ca intrasem grav intr-o faza de rahat, in care aproape tot timpul liber il petreceam in pat. Am inceput sa ies zilnic la tenis cateva ore si ma simt grozav. Sunt obosit cand ajung in camera si abia astept sa adorm, dar a 2-a zi sunt foarte fresh.
         Ma bucur mult ca am iesit din hibernare, dar mai am de imbunatatit multe aspecte, iar urmatorul pe lista ar fi socializarea. In ultima vreme sunt foarte praf la capitolul asta, sufar grav de lipsa de comunicare, am impresia ca nu am nimic de vorbit, ca orice as spune este lipsit de importanta, ca nu are sens sa aduc in conversatie si astfel se ivesc multe pauze aiurea, iar eu sunt foarte plictisitor. Cineva mi-a spus ca nu fac destule chestii despre care as putea sa vorbesc, ca nu sunt activ si tind sa cred ca este adevarat, ca ar trebui sa am ceva mai multe activitati decat facultate, tenis, somn, calculator. Cred ca ar trebui sa inmultesc iesirile ocazionale cu prietenii, in felul asta socializez si poate o sa si am despre ce vorbi.

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.