15 martie 2010

Self control

            Nu am mai scris ceva in legatura cu mine, chiar am sters unele chestii penibile, si incepuse sa mi se para ok blogul :) dar azi am avut o faza foarte proasta si m-a cam afectat si tre sa o scrantesc din nou.
           Mi se intampla uneori sa ma las coplesit de sentimente si sa nu mai rationez deloc. Este destul de grav, pentru ca eu gandesc destul de prost in mod normal, iar cand pierd si putinul control pe care il am si intru intr-o transa proasta, in care nu mai vad lucrurile cum ar trebui, este si mai grav. De fapt, ciudat este ca sunt constient, stiu ce ar trebui sa fac, cum ar trebui sa reactionez, stiu ca ce fac nu este bine, dar nu ma pot controla. Parca am dubla personalitate.In cele din urma ma calmez, imi dau seama de ce am facut si incerc sa o dreg, dar de cele mai multe ori,cam de fiecare data, este cam tarziu si ma bazez pe intelegerea celor care asista la fazele mele, carora trebuie sa le multumesc pentru ca inca mai gasesc intelegere pentru un nebun ca mine.
          Daca nu ma pot intelege nici macar cu mine atunci...
Tot incerc, fac ceva progrese, dar o dau in bara din cand in cand, si cand o dau, o dau aiurea rau, parca acumulez in timp prostia :) si refuleaza toata odata .
Am spus de multe, foarte multe ori, dar inca o data o sa incerc sa schimb ceva in legatura cu asta.

1 Comentarii:

Unknown spunea...

ciudat , dar te inteleg :)

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.