15 martie 2010

Recomand acest film

Let the right one in

Este din 2008, facut de suedezi, titlul original este "Låt den rätte komma in" si se incadreaza la urmatoarele genuri: drama, fantasy, horror, romance, thriller.
Chiar daca eram sceptic in legatura cu un nou film cu vampiri, care nu este facut de americani, am fost foarte surprins.Mi-a placut mult cum a fost gandit, are ceva aparte fata de celelalte filme de genu. Cred ca nu mai este ceva asemanator in industrie. Actorii joaca destul de bine, iar efectele sunt foarte bine realizate. Este destul de laudat si a castigat si cateva premii.
L-am vazut impreuna cu un prieten caruia nu prea i-a placut, deci se poate sa fie doar o chestie legata de gusturi, iar gustul meu imi spune ca merita recomandat :)

Aveti un trailer aici


0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.