13 mai 2010

Recomand acest film

30 Days of Night                                                                                                                                                          

                                                Un film bun cu vampiri.                                                                                                                      


        Atmosfera in care se petrece filmul este foarte tare. Mi-a adus aminte de filmele de groaza din copilarie, sau mai degraba de senzatiile pe care le induceau. Aproape ca am simtit din nou suspansul, tensiunea si fiorul pe care mi le provocau genul asta de filmele cand eram mic.


        Cred ca merita o nota mai buna pe IMDB, dar in general filmele de groaza au note mici.


        Are unele faze fata de care fetele ar putea sa simta o mare repulsie:) . Mie mi-au placut, mai ales ca au fost realizate foarte bine.

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.