20 mai 2010

[Rec]omand aceste filme


[Rec]1 si 2

Cautam un horror bun, iar din trailer [Rec] parea destul de promitator. Si nu m-a dezamagit filmul, insa cu ceva timp in urma am vazut Quaranine, un film identic, dar facut de americani. [Rec] este facut de spanioli, care au facut o treaba foarte buna si au primit multe premii si recenzii bune, dar vazand inainte Quarantine nu m-a surprins cu nimic si am simtit ca vad a 2-a oara acelasi film.


Este un film despre o echipa de la o televiziune locala care vrea sa urmareasca un echipaj de pompieri in speranta ca se va intampla ceva. Nu sunt deloc dezamagiti, pt ca de intamplat se intampla multe :). Stilul este gen The Blair Witch Project sau Cloverfield, adica nu este filmat profesional si are aspect de transmisie live.

Inca nu ma luase somnul asa ca m-am hotarat sa ma uit si la [Rec 2] in speranta ca poate o sa ma surprinda cu ceva.


Si da, am fost surpins, mi s-a parut foarte tare ideea. Povestea pleaca de unde se termina [Rec], dar acum vedem totul din perspectiva unui echpaj de la fortele speciale. Filmul ia o intorsatura neasteptata, dupa ce primul te lasa cu o idee despre ce se intampla, al 2-lea are alta directie.
Mi s-a parut mai bun decat primul, asta poate si pt ca in primul stiam deja despre ce este vorba.

[Rec] are pe IMDB 7,7 iar [Rec2] 6,8 , note foarte mari pt horror.



0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.