17 iunie 2010

Pentru mine sunt la fel, pentru tine nu au fost suficiente, iar acum nu mai sunt

Iti multumesc pentru aseara...
poate ca trebuia sa se intample altfel,
ma gandesc ca degeaba nu ai vrut sa ma vezi,
nu ai vrut sa ma vezi doar ca sa ma consolezi sau ceva de genu
si am impresia ca inca iti sunt drag,
dar ti-e frica sa nu ajungem din nou la aceleasi lucruri...
sau poate ma insel si nu mai simti nimic,
in fine...
mi s-au batatut cap in cap mai multe ganduri,
totusi ma bucur foarte mult ca ne-am vazut.

Mi-a fost dor de tine.
Inca imi este

1 Comentarii:

Denise spunea...

Dl Constantin....ce inseamna asta??Sau sa inteleg ca esti bun ca sfatuitor,dar cand vine vorba de tine nu se aplica??Cred ca vrei sa ne suparam....
Si commentariul asta ar trb sa fie postat sub numele de You like the way it hurts...ca sa fie in corelatie cu melodia

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.