23 iunie 2010

Un om simplu si modest

in ultima vreme ma delectez cu discutiile spumoase pe care le am cu fostul meu coleg Minciuna Paul.
Intru pe el, il agit putin si incepe sa toarne :))


Wavey: ce faci repetentule ?
  • Paul Minciuna: repetent esti tu in plm mea
  • Paul Minciuna: ca nu termini romano-americana la timp
  • Paul Minciuna: eu plm mea duc in club.la gratare si termin la timp si tu pula
Wavey: ba, cand nu o sa ai bani de mancare makr o sa ai la ce sa te gandesti
Wavey: la gratarele de acum
  • Paul Minciuna: nu se va ajunge la asta
Wavey: ca nu o sa ai unde sa te angajezi si o sa ajungi in strada
  • Paul Minciuna: sunt echilibrat
  • Paul Minciuna: unu si imi merge mintea
  • Paul Minciuna: plus ca stiu sa dau si la altii
  • Paul Minciuna: sunt marinimos asa ca nu cred ca ma va lovi dumnezeu vreodata la modu asta
  • Paul Minciuna: oricum cand o sa ma insor o sa am de ce sa imi aduc aminte
  • Paul Minciuna: tu nu prea....

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.