13 iunie 2010

Sictir...stres...

Nu am mai postat o vreme pentru ca nu am avut internet...
Nu ca ar fi observat cineva asta :)
In regie avem limita de trafic 30Gb,
limita pe care am depasit-o downloadand niste cacaturi inutile si rupand YouTube-ul, ca daca tot nu avem TV si e plictiseala maxima...
As putea sa ies, dar am mustrari de constiinta pentru ca trebuie sa lucrez la licente, ca de, mi-au trebuit 2 facultati,
inutile la randul lor.
Lucrat este mult spus, mai mult am vegetat si m-am stresat, nici macar nu ma pot bucura cum trebuie ca am scapat aproape de toate examenele (mai am unul) din cauza licentelor.
Am termen limita care se apropie foarte repede, iar eu lucrez foarte putin si foarte rar :D
Acum tre sa fac un ultim(sper sa fie ultim) efort,
sa invat foarte mult si foarte bine pentru sustinerea lor,
dar tot acum simt ca nu mai pot invata nimic, m-am sictirit total...
E vara, si eu trebuie sa scriu si sa invatz :-& WTF
Nush ce o sa fac si cum o sa trec peste, dar abia astept sa scap.

0 Comentarii:

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.