18 iunie 2010

Pentru ca....

Cineva mi-a spus ca nu se uita pe blogul meu pentru ca pun multe filmulete si nu scriu mai nimic. Pai nu scriu pentru ca scriu numai tampenii :) (dupa cum ai vazut). Nu ma pricep sa scriu lucruri interesante sa comentez ceva sau sa fiu amuzant, asa ca am tendinta sa scriu ce simt si ce gandesc, si mi-e jena de lucrurile astea. Am un nivel al sinceritatii care da spre penibil. Si cine ar fi interesat de asa ceva ?! De fapt cred ca s-ar gasi cativa sa rada de rateurile mele emotionale, dar oricat de mult nu mi-ar pasa de ei si ce gandesc, totusi nu vreau sa dau apa la moara.
Din cand in cand totusi mai scap cate ceva si ... nu e frumos, dar ma impac cu ideea ca asta sunt si asta este :)

1 Comentarii:

Alice spunea...

Sincer, mie imi place blogul tau. Este relaxant si foarte fain. Nu intotdeauna trebuie sa te iei dupa o singura parere. Este blogul tau in primul rand, trebuie sa postezi ceea ce vrei, ceea ce vrei sa arati si celorlati, nu ceea ce ti se cere in mod neaparat. Ca atunci ai lucra la.. patron :P Daca vrei sa facem schimb de link, m-as bucura :) Anyway... mult succes cu blogul si fii tu insuti! ;)

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.