17 iunie 2010

Se pare ca avem un mafiozo printre noi

  • Paul Minciuna: eu am facut bani in perioada asta
Wavey: termini o p***
Wavey: :))
Wavey: ai facut clabuci
Wavey: :))
  • Paul Minciuna: glumetule
Wavey: daca te intreb din ce ai facut bani
Wavey: nu o sa-mi spui
  • Paul Minciuna: stii de ce
Wavey: pt ca nu ai ce sa-mi spui
  • Paul Minciuna: pt ca nu e treaba magarului ce face stapanu
Wavey: o sa-mi spui ca nu ai cum sa-mi spui
  • Paul Minciuna: tu nu poti face bani
  • Paul Minciuna: de cat din chestioanare
  • Paul Minciuna: intinzand mana
Wavey: tu nu vezi ma ce previzibil esti
  • Paul Minciuna: sau chestii de genu
Wavey: stiam ca nu o sa -poti sa spui din ce ai facut
Wavey: bani
Wavey: pt ca nu exista
  • Paul Minciuna: nu e vb ca nu pot sa iti spun
Wavey: si daca exista
Wavey: nu aveai motiv sa nu-mi spui
Wavey: ba dimpotriva
  • Paul Minciuna: stii ce mi-au zis smecherii cand am intrat in combinatie cu ei
Wavey: te laudai
  • Paul Minciuna: nup
Wavey: si imi spuneai in detaliu
Wavey: daca exista
  • Paul Minciuna: e politica cosa nostra
  • Paul Minciuna: citeste despre ea
Wavey: :))
  • Paul Minciuna: si o sa aflii mai multe
Wavey: tu vezi ce scri
  • Paul Minciuna: cu cat stiu cei din juru tau mai putine
Wavey: si nu te bufneste rasul ?
  • Paul Minciuna: brb
  • Paul Minciuna: ca ma duc sa mananc ceva
  • Paul Minciuna: si te sun pe urma
asta dupa ce ma sunase si ii inchisesem ;))

3 Comentarii:

bLinky spunea...

minciuna e cel mai mare fatalau din energetica

Virusel spunea...

cred ca minciuna are un nume predestinat! =))

Mihai spunea...

hihi, u'r funny

Sunt lucruri care îmi trec prin cap, prin care trec, lucruri care au sau nu legătură directă sau indirectă cu mine, cărora le acord atenție.
Un produs Blogger.